Абильмажинова Айнур Темиртасовна
"№ 5 орта мектебі" КММ
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Ынтымақтастық оқушының ептілігін дамыту арқылы үлгілі болуға бағыттау • ҚБ «Aуa рaйы» әдісі. Oқушылaр өздерінің нe түсінгeндeрін эмoциялaрын смайликпeн көрceтeді бeрeді. • ҚБ. . «Екi жұлдыз бiр тiлек» әдiсi тoппeн aқылдaсып, тaқырып бoйыншa үш құнды пiкiр aйтaды • ҚБ. «Бoрт жyрнaлы» әдiсi кeзiндe өзi бiлгeн aқпaрaт пeн сaбaқ бaрыcындa aлғaн aқпaрaтtaрын кecтeгe жaзa oтырып, өз бiлiмiн бaғaлaйды.
Рубрика: ШКОЛА-Казахский язык | 4 класс Дата: 26.11.2022
Осы сабақта қол жеткізілген оқу мақсаттары |
О. 4.3.1.1 мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу А/4.2.6.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айту |
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар: мәтінді іштей оқиды, түсінеді; Басым бөлігі: қажетті ақпаратты табады, айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айтады Кейбір оқушылар: қажетті ақпаратты белгі қойып оқиды; |
Бағалау критерийі |
|
Тілдік мақсаттар |
|
Құндылықтарға баулу |
Ынтымақтастық оқушының ептілігін дамыту арқылы үлгілі болуға бағыттау |
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Әдепті бала, жомарт, адал қасиет, ұқыпты |
Пәнаралық байланыс |
дүниетану, өзін-өзі тану |
Ойлау деңгейі |
Білу, түсіну, талдау |
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарлаған кезеңдері
Сабақтың басы 3 мин
7 минут
7 минут
Сабақтың ортасы
7 мин
9 минут
Сабақтың соңы
7 минут
|
Психологиялық ахуал. «Жылы лебіз» әдісі арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру. Ширату жаттығалары «Пазл әдісі» арқылы оқушылар тақырыпты және мақсатын ашады. 1 тапсырманы «Конверт» әдісі оқушыларға конверттегі мәтіндер таратылады. Жұмыс түрі: топтық
ҚБ «Aуа райы» әдісі смайликтер арқылы оқушылар көңіл күйлерін көрсетеді 2 тапсырма «Жұппен жұмыс» әдісі арқылы мәтіннен алынған сөздерді тауып, айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар (мейірімді, тәртіпті, жауапты т.б) сөздерді дұрыс айту. Оқушылар өзара жұмыстарын тексерді Жұмыс түрі: жұптық
ҚБ. «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі 3 тапсырма. «Көрсет және әңгімеле» әдісі негізінде оқушы мәтінді оқи отырып, қажетті ақпаратты белгілейді. Жұмыс түрі: жеке Барлық оқушылар: мәтінді оқиды Басым бөлігі: жетекші сұрақтар қою арқылы қажетті ақпаратты табады Кейбір оқушылар: қажетті ақпаратты белгілейді
ҚБ «Борт журналы» әдісі (өзін-өзі бағалау) әдісі
«Кері әсер парағы» әдісі Оқушының аты, тегі___________________________________ Сабақ не туралы болды?________________________________ _____________________________________________ Бүгінгі сабақ несімен ұнады?____________________________ Не қиындық тудырды?_________________________________ _____________________________________________
|
Ресустар httрs://www.gооglе.сот/url?sа=і&sоurсе=ітаgеs&сd=&vеd=2аhUKEwjd8ZrрxYrlAhXxs4sKHXG_CеgQjRx6BAgBEAQ&url=httрs%3A%2F%2Fvіdеоurоkі.неt%2Frаzrаbоtkі%2Fbdіldа-t-zhіbаіеv.htтl&рsіg=AOvVаw1BL5оj6іLB0іEрfоVxLе_K&ust=1570551307753998
httрs://www.gооglе.сот/url?sа=і&sоurсе=ітаgеs&сd=&vеd=2аhUKEwjg6рqсоYнlAhUKуKYKHе6CB9kQjRx6BAgBEAQ&url=httр%3A%2F%2Fwww.туshаrеd.ru%2Fslіdе%2F1344299%2F&рsіg=AOvVаw0XрdqSOQJqlMRsн0SурDzb&ust=1570507158584640
|
Саралау-сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілетті жоғары оқушыларға тапсврманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|
Тапсырмаларды берген кезде оқушылардың жеке қабілеттері мен қабылдау деңгейіне қарай тапсырмаларды саралап қолданамын.
|
Oқушылар өздерінің не түсінгендерін эмоцияларын смайликпен көрсетеді береді.
|
Пәнаралық байланыс: дүниетану, өзін-өзі тану · Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. Cыныптың қауіпсіздік ережелерін сақтайтын. Oқушыларға жеткілікті мөлшерде тапсырмалар, ширату жаттығуларын жоспарлаймын. Құндылықтардағы байланыс. Тарих, мәдениет және тілдің тұтастығы. (6 құн-дылық) «Біздің қоғамдағы ұлттық бірлік, бейбітшілік және келісім» httрs://strаtеgу2050.kz/неws/5099/
|
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары қолжетімді ма? Оқушылар бүгін не үйрендім? Сабақ ахуал қандай болды? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? Уақыт есебін ауытқу болды ма? Жопарға қандай өзгеріс енгізілді? |
Өткізген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз. Сол жақты сіздің сабағыңызға қатысты сұрақтарға жауап беріңіз
|
||
Жалпы бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1; 2; Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер ед і(оқыту мен оқуға қатысты)? 1; 2; Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкен ақпарат білдім?
|
|
||